Gdzie można znaleźć sprawdzone oferty mieszkań lub domów na sprzedaż? Radzimy skontaktować się z naszą agencją, w której dostępne są ogłoszenia nieruchomości w Tarnobrzegu. Od lat prowadzimy działalność z dużą dbałością o wysokie standardy obsługi klientów. Wspieramy ich w czasie zakupu i wynajmu wymarzonego apartamentu lub kawalerki. Co to oznacza w praktyce? Przede wszystkim pomagamy w analizie potrzeb z uwzględnieniem założonego przez daną osobę budżetu. Warto zaufać profesjonalnym agentom z doświadczeniem!
Sprzedaż czy wynajem nieruchomości – od czego zacząć?
Na początek polecamy zapoznać się z aktualnymi ogłoszeniami publikowanymi online. Przeglądając je, zyskasz wiedzę na temat liczby ofert i cen za metr kwadratowy mieszkania. Wystawione na wynajem i sprzedaż nieruchomości mają szczegółowe opisy, z których można uzyskać informacje m.in.o:
- zaletach wynikających z lokalizacji,
- rozkładzie i sposobie wykończenia pomieszczeń,
- metrażu poszczególnych pokoi i całego lokalu,
- obowiązujących opłatach, takich jak czynsz, ogrzewanie, woda ciepła i zimna itp.
Wskazówki te w połączeniu ze zdjęciami umożliwiają klientowi podjęcie decyzji, które ogłoszenia chciałby sprawdzić w realu. Wówczas wystarczy, że skontaktuje się z agentem, jego dane i numer telefonu są dostępne na końcu oferty. Pracownik BIP Smart zajmie się pośrednictwem w rozmowach między zainteresowanymi stronami. Będzie uczestniczył w pokazie mieszkania oraz prowadził negocjacje np. ceny zakupu. Poza tym przygotuje dokumentację potrzebną do finalizacji sprzedaży lub wynajmu nieruchomości. Na zakończenie następuje podpisanie umowy u notariusza i przekazanie kluczy do domu. W przypadku pytań jesteśmy do dyspozycji!
Jakie dokumenty należy przygotować do sprzedaży nieruchomości?
Podejmując decyzję o zbyciu lub wynajmie mieszkania, należy przygotować odpowiednie dokumenty. Są one wymagane przepisami prawa, stąd prosimy o wgląd do nich przed wystawieniem ogłoszenia online. Nasza agencja dba o to, by sprzedaż nieruchomości była bezpieczna. Staramy się zbadać zapisy dotyczące prawa własności do lokalu oraz czy jest on wolny od obciążeń, np. zadłużenia w banku. Osoba zbywająca dom czy mieszkanie powinna dysponować:
- aktem notarialnym potwierdzającym tytuł prawny nieruchomości,
- zaświadczeniem o uregulowaniu wszystkich podatków i opłat dotyczących lokalu z ogłoszenia sprzedaży,
- świadectwem charakterystyki energetycznej,
- potwierdzeniem o niezaleganiu za czynsz, media itp.,
- odpisem z księgi wieczystej.
Poza tym do sprzedaży domu lub mieszkania, które jest obciążone hipoteką, potrzebny będzie odrębny dokument z banku. Powinien on zawierać m.in. saldo kredytu i zgodę na zwolnienie z zabezpieczeń po spłaceniu całego zadłużenia.
Wynajem nieruchomości w Tarnobrzegu
Odrębną kwestią jest prowadzony pod naszą agendą wynajem nieruchomości w Tarnobrzegu. Tu także doradzamy rozwiązania, które gwarantują bezpieczeństwo uczestnikom umowy. Chcemy, aby każda ze stron miała świadomość, że jest chroniona przez przepisy prawa. Osoby lub firmy zainteresowane lokalem z ogłoszenia zapraszamy do kontaktu!